חפש בבלוג זה

יום שלישי, 20 ביולי 2010

איך תיראה החתונה של בלה ואדוארד בבריקינג דאון??

חיפשתי באינטרנט ומצאתי בבלוג HARRY POTTER AND THE TWILIGHT SAGA רעיונות ממש מגניבים שעשה מגזין INSTYLE לחתונה של אדוארד ובלה,INSTYLE ביקש ממארגני חתונות מפורסמים לארגן את החתונה של אדוארד ובלה.זה לא קשור לסרט!!אבל יש פה רעיונות ממש מגניבים ששווה להכניס לסרט :)
תורגם ע"י double trouble מתוך INSTYLE.

טבעת האירוסין

ההשראה: "חבויה למחצה בתוך הסאטן השחור, הבהיקה בעור העמום הטבעת של אליזבת מייסן. הפנים היו כביצה מוארכת בה היו משובצות שורות אלכסניות של אבנים נוצצות ועוגולת. טבעת הזהב עצמה היתה עדינה וצרה, והזהב יצר מעין קורים עדינים סביב ליהלומים."

-דמדומים: ליקוי חמה

המומחים אומרים: "הטבעת האירופאית, בצורת ורד, מושלמת לבלה, כי כמוהה יש לה עוצמה ואלגנטית בלשון המעטה. היא נשית עם קצת חספוס - חלופה מרעננת לתכשיט המסורתי. העובדה שהטבעת היא מתחילת המאה ה20 מחברת את העונדת אותה להיסטוריה של הטבעת, משהו שיהיה חשוב לבלה כשהיא מתחברת למשפחה אליה היא נישאת.

אליזבת דויל, בעלים של doyledoyle.com

ההזמנות


ההשארה: "אדוארד שכב לידי והחזיק בידי. '13 באוגוסט?' הוא שאל בסתמיות אחרי מספר דקות של שתיקה נוחה."

-דמדומים: ליקוי חמה

המומחים אומרים: העיצוב הזה מכיל את התמצית של בלה ואדוארד: דרמטי ומלא תשוקה עם רמיזות לאלגנטיות אפלה. הוא משלב מספר שיטות דפוס וחומרים והופך את העיצוב למסובך והרמוני, כמו מערכת היחסים ביניהם. הצבעים מסמלים את הכימיה ביניהם: אדום הוא תשוקה ומחווה לערפדים, בעוד שאספרסו הוא מסתורי וזהב מייצג מותרות ואלגנטיות. מערכת היחסים בניהם כל כך מיוחדת, ההזמנות היו חייבות להתאים.

-ססי גו'נסון, Ceci New York

העיצוב

ההשראה: "דעתי הוסחה ע"י שפע הפרחים הלבנים שנתלו בתור זרים על דבר בחדר...מטפטפים עם שורות ארוכות של סרטי בד דקים ולבנים. אבל קרעתי את עיני מהחוםה המקושתת וחיפשתי מעבר לכיסאות המכוסים סאטן...עד שמאתי אותו לבסוף, עומד מול קשת מכוס בעוד פרחים."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: התשוקה בין בלה ואדוארד היא מחשמלת; חתונתם צריכה להיות קסומה ומרתקת באותה מידה. רומנטיקה, פנטזיה ודרמה - כולם אלמנטים מרכזיים בסיפור היוצא מן הכלל של הזוג המבטיחים פרשנות יצירתית מלאה בפרחים נפלאים, כוכבים נוצצים, ערפל חלומי ועוד. קבלת הפנים של הזוג קראה לשינוי באווירה אחרי הטקס - נברשות קריסטל, נברות פרחוניות ותאורה משגעת.

פרסטון ביילי prestonbailey.com

הפרחים

ההשארה: "'זה מריח נהדר!' הבטחתי לה - כמעט מסמם, אבל בכלל לא יתר על המידה...'פרחי תפוז, לילך...ומשהו אחר - אני צודקת?'"

-דמדומים: שחר מצפיע

המומחים אומרים: סדרת דמדומים היא כל כך רמנטיקה קלאסית. נמלאתי השראה ליצור זר נצחי, שובב כמעט תמים מורדים לבנים ופרזיה שמייצגים אהבה בצורתה הטהורה ביותר, עם נגיעות של הצד האפל יותר של תשוקתה של בלה המוצג ע"י היחנונים."

שמלת השושבינה של אליס

ההשראה: "אליס חזרה לפני שלקחתי מאתיים נשימות בשימלה שנשפכה על גופה כמו מפל כסוף."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: אליס היא האופנתית לעומת בלה הטום-בוי. דמיינו את אליס בוחרת בשמלה סטייליסטית אך לא יותר מדי. הכתף האחת היא הקריצה שלה לאופנה (וחתימה) וגלי השיפון משאילים את הרשמיות הנדרת מאירוע כה חשוב."

בת' בלייק ומליסה אקיי threaddesign.com

השמלה של רוזלי


ההשראה: "רוזלי החליקה על פני דלת דחר האמבטיה בשמלה כסופה מנצנצת עם שיערה הזהוב אסוף בכתר רך על ראשה. היא היתה כל כך יפה שרציתי לבכות."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: רוזלי מסתייגת בעקשיות מבלה ואדוארד בתור זוג מהיום הראשון, וראינו אותה בוחרת בשמלה פשוטה יחסית כדי להפגין את התנגדותה מהחתונה. למרות זאת, רזולי ידועה בגאוותה ליופיה אז ידענו שהיא לא תוכל לעמוד בפני הוספת נגיעות של זוהר למראה, בין אם אלה קפלי משי משגעים במותניים או חגורת הקריסטלים המנצנצת.

בת' בלייק ומליסה אקיי, מעצבות, threaddesign.com

שמלת הכלה של בלה


ההשראה: "ברכיי רעדו כל כך חזק בזמן שאליס כיפתרה את השורה הארוכה של כפתורי הפנינה על גבי עד שהסאטן רטט בגלים קטנים על הרצפה...הנדן הצר של השמלה הלבנה המנצנצת התרחב טיפה בשובל, כמעט כמו שושנה הפוכה.

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: ראיתי שמלה רומנטית שגזורה אלכסונית בצבע שנהב, עשויה מבד

משי נוזלי ותחרה עתיקה ועם כפתורים בגב כמחווה לחינוכו הויקטוראיני של אדוארד. זאת שמלה נצחית שמושלמת לאופיה של בלה.

רים אקרה, מעצבת, reemacra.com

משהו כחול, משהו מושאל


ההשראה: "אליס...החליקה את שתח הסיכות לראשי, מתחת לצמות העבות. 'זה משהו ישן ומשהו כחול', אליס הרהרה...'והשמלה שלך חדשה.'...היא זרקה משהו לעברי...הבירית הלבנה השקופה נחתה בכפות ידיי. 'זה שלי ואני רוצה את זה בחזרה.' אליס אמרה לי."

-דמדומים: שחר מפציע



המומחים אומרים: ההשראה לבירית של בלה היתה 'יופי מאופק פוגש אלגנטיות וינטג'ית'. זה שילוב בין שתי התכונות הבולטות של בלה ואדוארד: בלה יפה, טבעית וקלאסית. אדוארד מנצנץ, וינטג' ושובה לב.

קלייר קוויגלי, מעצבת, journelle.com

דמיינתי עבור בלה פיסה שנראת כמו ענפים של פרחי בר שסבתה אולי לבשה לחתונתה שלה. עצבנו עלים פראיים ועשינו אותם באבנים כחולות כההוך בתוך מתכת כסופה, בשביל ההרגשה של משהו עתיק.

-ג'נפיר בההר מעצבת אביזרי שיער, jenniferbehr.com

השיער


ההשראה: "את יכולה להתחיל עם הצמות. אני רוצה את זה מורכב. ההינומה הולכת כאן, מתחת."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: מה שבאמת יפה בתספורות האלה הוא שהרומנטיקה מתחברת עם התנועה. בנוסף יש מורכבות וכפילות במרקם, ממש כמו המרוכבות של בלה עצמה, ובסגנונות יש מלא פיתולים וסיבובים, בדיוק כמו בסיפור.

אדיר אברג'יל, מעצב שיער של מפורסמים, fekkai.com


טבעות הנישואין

ההשראה: "לא שמתי לב שאני בוכה עד שהגיע הרגע להגיד את המילים המסנוורות 'אני מתחייבת', הצלחתי להחניק בלחישה כמעט בלתי מובנת...כשהיה זה תורו לדבר, המילים צלצלו ברורות ומנצחות 'אני מתחייב', הוא נשבע."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: הטבעת של בלה היא רומנטית אך לא רגילה. עיצוב גפן הזהב המהודר (עם 372 יהלומים לבנים!) מתאים לאישיות המורכבת שלה. הטבעת של אדוארד היא שילוב של זהב ואבני אודם מוחבאות, שמזכירים את כוחותיו הנסתרים."

נלי ליין, מעצב תכשיטים, neillanejewelry.coM

עוגת החתונה


ההשראה: "התעוורתי מהבזקי המצלמות כשהחזקנו את הזכין מעל עוגה מדהימה - יותר מדי גדולה, חשבתי, עבור הקבוצה הדי אינטימית של קרובי ומשפחה וחברים."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: הרחבנו את גובה העוגה 'המדימה' ע"י הרמת כל שכבה עם קבוצות של ורדים אדומים מסוכרים. הצבע מסמל דם, בעוד שהציפוי הלבן תואם לגוון עורם של בני הזוג. לא חשבתי שבה ואדוארד יגיבו טוב לנושא הלבן על לבן והשתמשתי בזגוג שוקולד בתור המוטיב החושי - לפחות בני תמותה מגיבים מאוד חזק לריח השוקולד!

-רון בן-ישראל, בעלים ואופה, weddingcakes.com

המוזיקה


ההשראה: "המוזיקה...התפשטה במעלה המדרגות יחד עם ריחם של מליוני הפרחים. [היא] היתה מוכרת, המגינה המסורתית של ווגנר."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: השירים בפייליסט שלי מתעלים על הזמן ומדגישים את האסתטיקה של תחילת המאה ה20 בחתונתם. בחרתי בVampire Heart של H.I.M כשיר הכניסה של בלה וWalking with a Ghost של Tegan & Sara בשביל הטקס, שניהם שירים מלאי מחשבה ואמוציונאלים - המנגינה של ווגנר משקפת זאת גם. כשאנשים נכנסים לקבלת הפנים, זה חשוב לקחת את הזמן ולבנות את האנרגיה של החגיגה ואיזה מין פלייליסט של דמדומים זה יהיה בלי Thriller של מייקל ג'קסון [ז"ל]?

די.ג'יי מוס [M.O.S] הורידו את הפלליליסט שלו itunes.com

קופסת המתנה


ההשראה: "המתנה [מהוולטורי] הוגשה בקופסת עץ עתיקה, מקושטת בגילופים, משובצת זהב ואם הפינה ומעוטרת בקשט של אבנים. אליס אמרה שהקופסה עצמה היתה אוצר לא יסולא בפז, והיא היתה מתעלה על כל תכשיט מלבד זה השוכן בתוכה."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: התיבה המלבנית מהמאה ה16 (שוויה מוערך בכ116,500$) מעוטרת בארבע פנלים עשוים לפיס בתוך מסגרות מפותלות, הפינות הן אבע גומחות שבתוכן ארבעה מלאכים - שתי בנות מחזיקות תיבות תכשיטים ושני בנים מחזיקים בשרשרת משובצת אבן ברקת ואבני אודם. ארבע הפינות מקושטות באשכולות של פניני בארוק עם עלי אימל ירוקות שקופות למחצה, וכמה מקמיעי האחלמות משובצים עם אבני אודם.

קריסטיס, christies.com

השרשרת


ההשראה: "השרשרת היתה פשוטה - זהב ארוג בשרשרת עבה, כמעט מדורגת, כמו נחש חלק שנכרך קרוב לגרון. תכשיט אחד תלוי על החבל: יהלום לבן שגודלו כשל כדור גולף."

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: אני אוהב את הרעיון שיהלום בגודל כזה יהיה בצורת טיפה, ולא אבן מעוגלת. זה מתעלה על הזמן ויש בו גם רמיזה למשהו נוזלי - כמו דמעה או טיפת דם. כובד השרשרת כמעט ערמומי. היא הסיכום של סיפור האהבה שלהם בצורה הדי אלגנטית אך מאיימת שאותה מרגיש מישהו שנחש מוזהב כרוך סביב צווארו, אך גם מסמלת נצחיות. אני חושבת שהוולטורי התכוונו לשני הפירושים לתכשיט שלהם.

אנה שפילד, מעצבת, bingbangnyc.com

ירח הדבש


ההשראה: "פנינו מזרחה אל האוקינוס הפתוח...ממה שזכרתי לא היה ממש הרבה מזרחה לברזיל...'זה האי אסמה - מתנה מקארלייל. אסמה הציעה לנו להשאיל אותו.'...הירח היה בהיר על החול הלבן, ורק כמה מטרים מהבית, גלים מנצנצים...התמקדתי יותר במיטה הפשוט ענקית במרכז החדר, עליה היתה תלויה רשת נגד יתושים.

-דמדומים: שחר מפציע

המומחים אומרים: במרחק שיט בסירה מקו החוף של ברזיל יש קבוצה של איים סאבטרופיים שמשלבים ג'ונגלים כתפאורה וחופים מזוככים עם מלא פרטיות הנחוצה לירח דבש. אם אין לכם את היכולת לממן לעצמכם אי פרטי משלכם, המשיכו במורד החוף בשביל חופשה בסגנון אדוארד-בלה. הזמינו את אחד מארבעת הביתנים המבודדים בFazenda São Francisco או בצריפים האקולוגיים בTauana שבשניהם יש יערות בתוליים וקילומטרים של חופים לבנים, ומציעי טעימה מסאות' בהיה הפראית בלי להתפשר על יוקרה עכשוית.

ג'יימס לוהן, מנכ"ל, mrandmrssmith.com

רשמו בתגובות כאן או בפייסבוק,מה אתם הייתם רוצים לראות בחתונה של בלה ואדוארד מכל הרעיונות?

braking dawn!