חפש בבלוג זה

יום רביעי, 19 במאי 2010

ראיון עם קריסטן, רוב וטיילור בעיתון USA Today



ראיון עם קריסטין רוב וטיילור לעיתון usa today.



ע"י Susan Wloszczyna.

by John Gress for usa today!
*קרדיט על התרגום לבלוג Harry Potter and the Twilight Saga.



הקאסט ממשיך להניע את מכונת הדמדומים



שיקגו-לרוברט פטינסון,בעל שיער פרוע מזהיר,יש צחוק גבוה ומדבק שלעולם לא יתאים לדמות המאהב הערפדי והמפתה שלו אדוארד קאלן.



טיילור לאונטר השריר והמצוחצח נראה קטן בהשוואה למקבילו גבה הקומה,ג'ייקוב בלאק.



קריסטין סטויארט הרגילה אך המגניבה יכולה להיות מאוד פטפטנית,בניגוד לבלה סוואן המצוברחת שלה,תיכוניסטית שתקועה באמצע המאבק בין שני יצורים על טיבעיים,מושאי התשוקה הנערית.



ברת מזל אה?"כן אבל זה רק בסרטים" אומרת סטויארט על גילום הגיבורה הגותית המודרנית מסדרת ספרי דמדומים שמצליחה ברמות מטורפות. "אני רק המעריצה האולטימטיבית.אם את קוראת סיפור שאת אוהבת ומתחברת אליו,כנראה שזה אומר שנכנסת לתוך הסיפור ואני זוכה לעשות זאת בצורה הכי מהוללת שיש".

הפנטזיה ההוליוודית משתלבת בקביעות עם המציאות היום יומית אצל שלושת הכוכבים העולים והלוהטים הללו.לקח זמן עד שמנווטת תרבותית כמו אופרה תתבייט על הלהט שמאחורי תופעה זו.אבל היום בשעות הבוקר המוקדמות של חודש מאי, קדחת הדימדומים מגיעה לשיאה באולפני הארפו כשהשחקנים מגיעים לאזור מאחורי הקלעים לאחר שצילמו את התוכנית ששודרה ביום חמישי.המאורע?ליקוי חמה,החלק השלישי בזיכיון שכבר מגלגל מיליונים בכל העולם מגיע לבתי הקולנוע ב-30 ביוני.



השחקנים לא מתרגשים מצווחות הערצה של הקהל הנשי ברובו,רבות מהן בחולצת דמדומים שחורות-קבוצת אדוארד וקבוצת ג'ייקוב מוצגות כראוי-וכולן מחוברות ע"י תשוקתן לסדרת הסרטים האפית המבוססת על רומן בעל הארבעת החלקים מאת סטפני מאייר.

"זה כל כך נחמד לפעמים,להטיף למומרים"אומר פטנסון,24,יליד לונדון שהפך לסמל מין בין לילה והסיבה העיקרית לצרחות. הודות למעריציו הנאמנים,הוא התרומם משחקן משני בהארי פוטר לאחד מ100 האנשים המשפיעים ביותר של מגזין טיים בפחות משלוש שנים.חלק גדול מהם היה נוכח בהקרנה של הגרסה הלא גמורה של ליקוי חמה,בחסות אופרה ווינפרי. לאחר מכן מבול ציוצי מעריצים ריווחים ב"OMG" השתבפו על ההמשכון המצופה לדמדומים מ2008 ומולד הירח של שנה שעברה.



אחרי שסטויוארט,20,לאחר שחתמה על ספר האורחים של ווינפרי,ולאונטר,18,מסיימים לתרגל את זריקת הענבים שלו,חברי הקאסט מתיישבים על ספת עור בצבע חמאה כדי לדבר על הנושאים כגון הרגעים האייקונים שנוצרו בליקוי
חמה,מפגשים עם ידוענים אחרים ומה העתיד שאחרי דמדומים טומן בחובו.



משחק תהילה



אך ראשית יש להתייחס לכאב התהילה שנוצרה כתוצאה מהיותם בראש רשמית המבוקשים ע"י הפאפארצי.כשמולד הירח יצא בסתיו הקודם כמעט ולא עבר יום מבלי לראות כותרת ראשית של טיילור לאונטר וזמרת הקאנטרי החמודה טיילור סוויפט או השערות האם פטינסון וסטויארט הם זוג בחיים האמיתיים.



למרות שלארחונה הטירוף נרגע מעט אם לשפוט לפי כמות שערי המגזינים שלא מופיעים עליהם שחקני דמדומים,בדוכנים."אני לא יודע אם זו הסיבה האמיתית,אבל במהלך השנה האחרונה שיפרנו את יכולתנו להסתתר",אומר פטינסון.

"זאת לגמרי הסיבה",מסכימה סטויארט"הם פשוט ממציאים סיפור שישתלב עם התמונות,אם הם לא מקבלים את התמונה,אין סיפור.אנחנו פשוט ממש מתחבאים טוב עכשיו".

תחבולה כזאת כוללת לא הכחשה ולא אישור שהם במערכת יחסים.למרות זאת,בהחלט יש קשר מיוחד בין השניים,עם ההתגרות השובבה ביניהם והערות אגב אישיות.בואו רק נגיד שזה לא היה אונטר שהניח את ידו על רגלו של פטינסון במהלך הראיון.

אבל כל השלושה לוקחים ברצינות את מחויבותם כלפי הסאגה,לא משנה מה נדרש מהם.סטויארט אפילו מזנקת בפאניקה בנקודה מסוימת,מפחדת שאייתה לא נכון מילה אחת בדברי הברכה שלה לווינפרי.היא בודקת את הספר:"להאמין זה עם א' או עם ע'?

"עם א' אחרי ה-ה'" פטינסון עונה.היא בודקת,"אה,כן" ומרימה אגרוף בניצחון.

פטינסון צוחק"אני כמעט אייתתי אופרה לא נכון.כמעט כתבתי אפרע".

השחקנים להוטים לדעת אם הקהל בהקרנה אהב את ליקוי חמה והם מרוצים לשמוע שכל אלמנט מועצם:האימה,הרומנטיקה,האינטרקציה התלת-צדדית בין דמויותיהם,נגיעות ההומור שבאות על חשבון היריבות בין אדוארד וג'ייקוב-במיוחד לאחר שהם כורתים ברית ברית מתוחה כדי להציל את בלה מכנופיה של ערפדים טירונים קנאיים.

סטויארט מגיבה לקבלה המוקדמת והחיובית של ליקוי חמה:"כרגע זאת מכונה משומנת היטב.היה לנו הרבה זמן לבסס את הדבר הזה ולשקול אותו.והם הביאו לנו כל כך הרבה יותר כסף עכשיו.אז זה מרגש".

פטינסון מסתכל עליה,משועשע,וממהר להבהיר את הצהרתה."בשביל הסרט.התקציב".

קריסטין מאוכזבת"הו אלוקים.לא,לא זה אפילו לא עלה על דעתי.הם נתנו לנו כל כך הרבה יותר כסף כדי שהסרט יראה טוב!".

השחקנים הראשיים כן קיבלו העלאה-לפי הערכות סטויארט ופטינסון לוקחים הבייתה 7.5$ מיליון כל אחד כולל האחוזים מהרווח הכולל,לאונטר מקבל 5$מיליון-בעד שמחיר ההפקה עלה ל65$ מיליון,עדיין סכום צנוע בהשוואה לזיכיונות דומים.

למרות זאת,המזומנים הנוספים כנראה משתלמים,במיוחד עם האפקטים.אפילו דמות הזאב של לאונטר נראית יותר חמודה ממה שהיא הייתה במולד הירח."כן" אומר השחקן במבוכה "הוא מאוד מתרפק.אני לא יודע אם זו המטרה אליה שאפנו".

הוא מתחמק מלספר בדיחה על הסצינה שבה החיה האכזרית,שגודלה כסוס,מתחכך במתיקות בבלה והיא מגרדת לו את האוזן.אחרי קצת שכנוע הוא מסכים.

"באותו יום הגעתי לסט ולבשתי חליפה אפורה נמתחת"..

"ישנו דיאלוג ואני מדברת איתו",סטויארט מסבירה."אמרתי'איך אני הולכת לעשות זאת בלי טיילור?'" אז במקום שהשחקנית תדמיין שזאב ממוחשב ענקי נמצא בקרבתה,לאונטר התנדב להיות התחליף.

"בעיקרון זה נראה כמו טלטאביז",הוא ממשיך על התלבושת שלו."היה לי את העיגול על הפנים וכל השאר היה מכוסה.זה היה מוזר.אבל כן,עמדתי שם וגהרתי תרתי משמע.."

"אשכרה טפחתי לו על הראש",מוסיפה סטויארט.

פטינסון,בינתיים,התקשה עם הצעת הנישואים הדי רשמית לבלה,שמשקפת את העובדה שלמרות שהוא ערפד עתיק שנראה בן 17,הוא עדיין מגידה מתחילת המאה הקודמת.

"חששתי מהיום הזה",הוא מספר על הסצנה שצולמה ממש בסוף."בפעם הראשונה שקראתי את התסריט אמרתי'זה בלתי אפשרי'."ההתיחסות ל"טיולים" ו"תה קר על המרפסת" כשאדוארד מסביר איך הוא מחזר אחרי בלה בימים ההם נתקעו לו בגרון."זה כל כך רציני.לבסוף שכנעתי את המפיקים שאפשר לעשות זאת עם טיפה מודעות לעובדה שלא מדובר בדמות אמיתית.אני לא מנסה להיות חלק מרומן גותי."

לעומת זאת,כשפטינסון צפה בזה לבסוף,ציפתה לו הפתעה נעימה."זה נראה שונה כשצופים בזה".

הפרופילים שלהם גדל עם כל סרט,וסטטוס הידוען מאפשר להם להתחכך באלילים שלהם.למרות שרוב הזמן,אלו הכוכבים שמבקשים חתימות עבור ילדיהם המושפעים.

"הצטלמתי עם רון הווארדבטקס האוסקר אשתקד,"נזכר פטינסון."חשבתי שזה הדבר הכי מצחיק.שאלתי אותו'זה בשביל הילדים שלך?'והא ענה'לא זה בשיבילי אני רוצה שזה יהיה אצלי בטלפון',מה שעוד יותר מוזר זה שבתו של הווארד,ברייס,משחקת בליקוי חמה.

אך,אבוי פטינסון עוד לא נפגש עם הכוכב האהוב עליו ביותר,ג'ק ניקולסון.

סטויוארט מגלה:"אני כן פגשתי אותו".

פטינסון:"מה?מתי נפגשתם?"

סטויארט:"בהקרנה של הסרט עד קצה העולם,סרטה משנת 2007 בבימויו של שון פן."הוא היה בדיוק כמו שחשבת שהוא יהיה".

פטינסון נשמע עצבני:"אף פעם לא סיפרת לי".

לאונטר מצטרף."לא פגשתי אותו אבל ישבתי לידו במשחק של הלייקרס".

פטינסון נרגז לגמרי:"מה?"



החיים מעבר לדמדומים



הנושא הבא-כל השלושה פועלים לדוף את ליהוקי האופי בתקופה שאחרי דמדומים ע"י השתתפות בפרוייקטים אחרים בין לבין.סטויארט ופטינסון,שניהם תולעי ספרים ונמשכים לסרטים עצמאיים,זכו לביקורות סבירות אך מחירות הכרטיסים הדלות לשני הסרטים הארונים שלהם זיכרי אותי לנצח והראנוויס איכזבו.

אבל הם ממשיכים להיות מבוקשים לתפקידים יותר בוגרים.סטויארט נרגשת לקחת חלק בגרסה הקולנועית של בדרכים מאת ג'ק קרואק,שצילומיו יחולו באוגוסט.לאחרונה,פטינסון סיים את עבודתו על הסט הלונדוני של בל אמי בתור רודף שמלות מהמאה ה-19 לצידן של קריסטין סקוט-ת'ומס,אומה ת'ורמן וכריסטינה ריצ'י.האם הוא שוכב עם כולם?

"כן אבל הן לא סצינות אהבה רגילות בכלל".הוא אומר.

סטויארט מוסיפה:"הן קצת מוזרות,מחודדות וקצת עירום" מתחילה לצחקק.

בינתיים,לאונטר-אתלט טיבעי ששיחק אתלט מצטיין בסרט שובר קופות יום האהבה-כנראה מנסה להיות כוכב סרטי פעולה הבא עם תפקידים בסרטים כמו המותחן Abduction ובסרט הפעולה התלת מימדי Strech Armstrong שמבוססת על בובת צעצוע.

האם בכלל הייתה ברשותו בובה כזאת,שאת איבריה אפשר למתוח כמו טופי?"אני לא זוכר שהייתה לי כזאת בבית,אבל אני זוכר שמתחתי את המטומטם הזה".

וכמובן יש את החלק הרביעי בסדרת דמדומים,שחר מפציע,בבתי הקולנוע ב18 בנובמבר,שנה הבאה.הספר הרביעי וכנראה האחרון,מלא בכל כך הרבה אירועים משני חיים-חתונה,סקס בים בלא לאדוארד בפעם הראשונה,לידה כואבת במיוחד-עד כדי דך שמדברים שהספר יחולק לשני סרטים שיצולמו במקביל.וזה גם יכול להיות בתלת מימד.אבל השחקנים יכולים לאשר רק את השתתפותם.

מה שכן הוחלט,שאת שחר מפציע יביים ביל קונדון,יוצר הסרט נערות החלומות ומועמד לאוסקר על כתיבת התסריט של שיקגו.

האם הם כבר פגשו את קונדון,שפירסם מכתב לפייסבוק בה הוא מביע את הערכתו לחומרים ומרגיע שהסרט לא יהיה מחזמר למרות הרזורמה שלו?

לאונטר מאשר בראשו שכן.

פטינסון:"מתי פגשת אותו?"

לאונטר:"יום אחד."

סטויארט:"הייתה לכם פגישה?"

לאונטר:"לא,לא"

פטינסון:"פגשתי אותו רק לפנישלושה לילות"

סטויארט בהתקף זעם מזויף:"טוב הוא בהחלט לא מעוניין לפגוש אותי"











*מי שמעתיק בבקשה לתת קרדיט לבלוג כי לקח לי שעתיים לכתוב הכל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיבו...

braking dawn!