חפש בבלוג זה

יום שבת, 26 ביוני 2010

כל הראיון של רוברט מהמגזין TU!



זה היה מאי 13,2010,רוב חגג יום הולדת 24.כל מעריץ היה רוצה לדבר כדי לברך או לתת מתנה.אבל אצלנו היה ההפך:קיבלנו את המתנה ממנו,מכיוון שהיה לנו את הצ'אנס לדבר ולשאול אותו על פרטים מ"Eclipse". השעה הייתה 1:53 בלילה מתי שהשיחה שלי קושרה אליו בבוורלי הילס,קליפורניה.אני קידמתי אותו ב"היי,מה שלומך?".הוא ענה" אוקיי.. מה איתך?".אני יכולתי לומר שאני בשוק,אבל אני רק עניתי שנהדר... "מוכן לראיון הזה?",אני אמרתי,ואחרי ה"כן" אנחנו התחלנו.

TU:איך זה היה לעבוד עם במאי חדש,דיוויד סלייד?

זה מוזר,כל במאי היה שונה.קתרין הארדוויק הייתה קצת פרועה,כריס וויץ היה כל כך רגוע וקל להבנה,דיוויד שונה בהשקפתו על איך לעשות סרט,הוא העלה הרבה רעיונות חדשים,שהיו מעניינים.

TU: אקליפס נותן הרבה ערכים אנושיים.לדוגמא,אדוארד הציע למשפחתו הסכם שלום עם הזאבים כדי להגן על בלה. בשבילך,מה המסר העיקרי של הסרט?

אולי שאין לך בסיס כל חייך על אדם אחד ולהבטיח את עצמך למישהו.אני מתכוון,תמיד יהיה לך עוד התחייבויות וזה הדרך היחידה לשמור על יחסים בריאים.עוד הודעה?הייתה לי אחת בראש ופשוט שכחתי.אה!יש לי את זה: המסר של אדוארד הוא ערך החיים.בשבילו,להיות נפרד מן העולם ולא להיות מסוגל לחיות זה נורא,זה המסר שאדוארד נותן לנו.

TU:מה היה האתגר הכי גדול במשך אקליפס?

כמות הסצינות אקשן.היה לנו המון רצפי פעולה והרבה אימונים אלה מסוג הדברים שלא עשיתי במשך דמדומים או כל סרט אחר,אז זה היה שונה מאוד.

TU:איך השתנת מסרט הראשון לשלישי?

כולם היו שונים והייתי צריך להתאים את זה.הראשון והשני יותר אינטימיים.דמדומים זה היחסים בין אדוארד לבלה,ירח חדש זה ההתפתחות בין ג'ייקוב לבלה.אקליפס ליכד את הזאבים והערפדים בשביל מטרה.שההשג שלו ענקי.

TU:האם היו לך אימונים מיוחדים כדי לצלם את כל סצינות האקשן באקליפס?

כן,אני התאמנתי חודש,זה היה שלושה שבועות לפני שהתחלנו לצלם (צוחק).אנחנו תרגלנו את הקרב הראשי כל יום,את הסצנה הגדולה ועוד דברים אחרים,אני ממש אומנתי!

TU:האם יש איזו סצנה מסוכנת מאוד שהיית צריך להשתמש בפעלולן כפול?

לפעמים,אבל ניסיתי לעשות את רוב סצינות האקשן שלי.בד"כ,הם לא נתנו לי לעשות סצנות מסוכנות,כי אם נפגעתי,היה צריך לעצור את הצילומים לזמן מסוים.אני עשיתי מה שיכולתי.

TU:דיברנו על קרב,איך היה לעבוד עם ברייס דאלאס הווארד?

יהו!היא נהדרת,היא באמת מקסימה,היא פונה לצד השטני בסרט הזה..אבל בחיים האמיתיים היא אחת האנשים הכי נחמדים והכי אכפתיים שפגשתי מעודי.

TU:אתה יכול לומר לנו קצת על סצנת הצעת הנישואים?

היה מוזר לעשות את זה,זו הייתה סצנה מוזרה וסקרנית עשינו את זה ביום האחרון של הצילומים.אני חושב שזה מאוד מתוק.אני מקווה שאנשים יאהבו את זה,זה היה חלק נחמד של הצילומים.

TU:מה למדת מהתקופה שצילמתם את הסרט?

למדתי איך להילחם כמו ערפד (צוחק) מה חוץ מזה?אני לא יודע,אני לא זוכר (צוחק ).

TU:אתה זוכר את יום הצילומים הראשון?

כן!מה קרה?הו,אני לא זוכר!זה נורא.אני זוכר לאחרונה שאנחנו חזרנו על סצנות מסוימות.אני לא יודע יום אחד של צילומים.כל פעם שחזרתי מהפסקה,הם שמו מייק-אפ עליי וחזרו על כל פרט קטן.לזכור שזה נחמד,זה מוכר.

TU:מה הכי טוב בלהיות ערפד?

מאדוארד,אני אוהב שהוא לא מתייחס לאנשים בדרך שמתייחסים לבני אדם,אתה שונה,זה כאילו שאתה בלתי נראה.ברור שאתה רואה את העולם בדרך שונה,אבל לתקשר בדרך אחרת.אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה,בגלל שאתה לא אנושי.אני חושב שזהו.

TU:מה הייתה הסצנה האהובה עלייך באקליפס?

אני אוהב לעבוד עם טיילור,זה היה מעניין,בגלל שלרוב אני מצלם רק עם קריסטין.אז הסצנה עם ג'יקוב ואדוארד הייתה כיפית.

TU:ההצלחה שלך לא מפסיקה!למה אתה חושב שבנות מוקסמות מאדוארד?

הם כל כך קשורות לספרים,אני לא חושב שזה אופי מסוים שהן כל כך אוהבות.זה חייב להיות היחסים בין אדוארד לבלה,הן אוהבות את הזוג כל כך,שהן רוצות לדעת מה קרה עם חייהן,אני חושב שהן סקרניות במובן הזה.

TU:מה היה המיקום המועדף עלייך?

צילמנו המון על ההרים של וונקובר.זה היה גבוה מאוד וגם זה היה לפני סצנת הקרב,זה היה יפה.

TU:תודה על זמנך,ויום הולדת שמח!

תודה רבה!

מקווה שנהנתם :)

אני תירגמתי את הכתבה במשך שעתיים אז בבקשה תתנו קרדיט לבלוג!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תגיבו...

braking dawn!